pk l0r`-_-
今日番假/3\`
9日`完結左*3*
勁吾想番l0r-,-
不過吾緊要- -`
18號又出
今日飲飲下茶,,我ah媽同我老豆嘈交l0r-_-''
勁無奈-0-`
end-`
補打`[20090711`]
ha`;]
本身琴日話吾出街既`
但系我老豆老母番左大陸`
所以我就出左xd`
系樓下買左包黑萬寶寶(:
之後去左葵涌村搵英英v王玲;]
跟住我地去左7仔買酒-0-`
跟住吾知上左邊個屋企`
吾記得左-_-`
1上到去有2條女`;]
英英同王玲刀吾鋸佢地-v-`
ha`
之後`
我飲到貓貓地-____-`
系甘打比人講早晨xd`
但系其實我好清醒既都(;
之後開始散散地`
同左王玲落樓下買煙`
買完番上去,,
玩誠實大膽;]
唉-_-`
好有失身感覺t3t`
變態架/_\`
甘大個女未試過玩到甘l0r-,-`
[吾系扑野`吾系抄^v^]
之後我地行路落葵芳`
攰死-3-` 行行下我咩英英行`
所以我而家隻手好q攰-[]-`
之後我地去左機鋪1陣`
再之後去左黑地坐;]
end-`
|