Cursor by www.Soup-Faerie.Com
dindin261732
:
個人主頁
-
相簿
-
訂閱
[
QOOZA
-
論壇
-
登入
]
2006 年 7 月 20 日 星期四
2006-07-20
分類:
未分類
HIHI~
唔好意思我好耐冇打日記"
因為我呢個星期都要去媽咪個度幫手....
so我冇時間打日記”唉....係做到我死死下
而+變左隻鬼
>w<”晚晚都10點幾先開始番屋企
番到屋企之後就洗白白洗完白白就玩下電電”
玩下玩下都成1點幾先訓...
發表時間:2006-07-20 12:02 PM [
訪客留言(6)
] [
編輯日誌
] [
分享至FACEBOOK
]
«
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
12
|
13
|
14
|
15
|
16
| ... |
20
|
»