Cursor by www.Soup-Faerie.Com
2006 年 7 月 20 日  星期四   晴天


2006-07-20 分類: 未分類

HIHI~

唔好意思我好耐冇打日記"

因為我呢個星期都要去媽咪個度幫手....

so我冇時間打日記”唉....係做到我死死下

而+變左隻鬼>w<”晚晚都10點幾先開始番屋企

番到屋企之後就洗白白洗完白白就玩下電電”

玩下玩下都成1點幾先訓...