| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 4 月 23 日 星期日  |
慘慘~~  |
分類: 未分類 |
好慘呀~
個msn中左呀~~
唔該妹妹話比我知
如果唔係我仲好慘呀~~
我仲正到我表姐中埋!!!
死唔死呀~~
不過
e+無事la~~
真係好唔該妹妹~~~~
|
|
|
傻GLAD..][* 於 2006-07-11 05:40 PM 發表:
比人點左GA我..家陣我點你啦^^*
[(1)] 傳俾你既人係邊個?
AR鈴""[]
[(2)] 你同佢既關係?
GOOD FD*
[(3)] 寫出你對佢既5個好印象:
1..成日開朗咁笑>V<"
2..好關心人
3..會好體量人
4..會幫人保守秘密^^"
5..主動幫人..KAKA*
[(4)] 佢對你做最深刻既事?
上一年GA BBQ的野
[(5)] 佢對你講最深刻既說話 :
我最記得就係LA句((丫鈴永遠在+欣身邊))
[(6)] 如果佢變成你既情人,佢咩野令你鍾意佢...?
好體貼人..成日開心咁笑..好關心別人>V<呵2
[(7)] 如果佢變成你既情人,佢有咩要改?
UMUM.....我唔知AR..HA*
[(8)] 如果佢變成你既敵人,你會對佢做咩?
唔彩佢..KA*但都應該冇可能GA啦
[(9)] 如果佢變成你既敵人,佢咩野令你咁憎佢?
唔知呢..KA*
[(10)] 宜家你最想佢對你做既一件事?
同佢自己GA愛人開開心心過生活"""
[(11)] 自己喜歡的個性是?
開朗笑"獨立"
[(12)] 相反的,討厭的個性是?
扮哂野"自大"
[(13)] 自己想成為的理想類型是?
唔知啵=="
[(14)] 給關心自己,喜歡自己的人大喊一句?
多謝你地AR>V<"我都會永遠支持你地GA..卡2
[(15)] 份問卷比你最想知佢地咩感覺既15個人...
1 傻倫" 2 AR鈴" 3 AR狗" 4 小棋" 5 AR葶" 6 AR樺"
7 阿BEN" 8 肥高 9 海鮮" 10 松松" 11 欣欣" 12 MJ"
13 AR結" 14 忽忽" 15 瑩"
差唔多啦^^*我諗得好辛苦GA
|
|