dj115005 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
 
我的私人日誌
我 的 資 料

暱稱: 死衰仔
性別: 男
國家: 香港
地區: 觀塘區
MORE...
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最 新 日 誌
2011-03-13
聽晚
如何5分鐘快速上班!!
有意思,唔怪得我咁感性...
1628831583
日 誌 分 類
全部 (35)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
最 近 訪 客
最近沒有訪客
每 月 文 章
日 誌 訂 閱
尚未訂閱任何日誌
我 的 好 友
我 的 連 結
尚無任何連結
日 誌 統 計
文章總數: 35
留言總數: 90
今日人氣: 2
累積人氣: 550
RSS Feed
2010 年 8 月 5 日  星期四   晴天
日誌囉,你想要咩主題呀?! 開心

我都N年冇打過BLOG,因為覺得打BLOG都幾浪費時間,當然我E家係悶,所以搵時間浪費啦~但係我就中意睇人地D blog我好其怪呢~

我睇人地個blog,見到d人十篇有九篇都係鬧人嫁blog,都唔知佢開個blog黎係講佢果d生活趣事呀~定係鬧人嫁工具,所以我好討厭果d人~

講番正題,今日我就係介紹一下我嫁一位朋友比我嫁一個視訊,好搞笑~當然係我講d野比較悶所以我先咩都講一餐啦~因為我講嫁野根本係冇正題嫁~所以頭先講過嫁野,所有都係廢話~

好,講番個視訊,就話講番果個人叫唔知咩野ming仔,講話<<每天自戀多一些 >>http://www.youtube.com/watch?v=wY_DANJQY0E

自己睇左佢啦,有咩野意見嫁話,當然唔係起佢條視訊都講啦~當然係起我E到CM啦~

如!果!比!我!知!邊個冇CM嫁話~

我捉你去人道<不>安樂死!

講笑姐~唔好咁認真呀~

     =.-=.-=.-

    =.-=.-=.-

=.-=.-=.-=.-=.-

=.-              =.-

=.-=.-=.-=.-=.-

 

=.-=.-=.-                =.-=.-=.-

=.-=.-=.-      =.-     =.-=.-=.- 


分類: 未分類
 [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2010 年 7 月 29 日  星期四   晴天
討厭的老豆(唔係我果個) 忿怒

今日,我個FD叫我出左黎打波~之後佢講左一D野我聽,佢話某一日,佢老豆叫佢出去某一個地方,但係佢同佢呀哥就因為有波打.所以就冇去到,之後番到屋企,佢話佢老豆發脾4,之後整到佢地部電腦壞左,之後仲掉晒D野食佢添,佢仲同我講,佢足足兩日冇食過野,只係今日先有人同佢去食左個早餐,之後又係冇食野.....我聽完之後,覺得佢老豆有小小問題,有邊鬼個老豆會唔比兩個仔兩日冇野食嫁?!但係佢最細果個仔就大魚大肉,......

(閱讀全文)


分類: 未分類
 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2010 年 7 月 22 日  星期四   晴天
個個人都比我玩~ 開心

哈哈,故唔到比我打左個玩人日誌之後咁多人比我玩過^^咁我唸我下一次都要打多D咁嫁BLO喇~~~~

對唔住喇,比我玩到嫁人,我都係但求開心先咁嫁~再加上見到自己個BLOG到冇咩人睇的,所以先打D咁嫁野嫁姐~希望大家唔好見怪~

有笑話睇~

一個殘格o既富家婆帶住隻狗o係街上散步,行下行下佢見到一個乞丐o係天橋底度乞食,就心思思想去挖苦佢。個富家婆行到去個乞丐面前,就話︰「喂,死低能b,同我隻狗叫聲老豆,我就......

(閱讀全文)


分類: 未分類
 [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2010 年 7 月 21 日  星期三   晴天
教你點樣整到人睇你個BLOG,100%得^^ 開心

1.首先,打一個勁吸引人嫁名做主題~

2.打一D內容,當然係打咩都得啦~

3.就會有勁多人黎左睇你個BLOG,姐係得左嫁喇~

其實E家睇緊我個BLOG嫁人係比我整到嫁啦~姐係我得左~


分類: 未分類
 [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2010 年 7 月 20 日  星期二   晴天
第一日 疲倦

今日係分手嫁第一日,我就去左圖館,睇下有冇D好似講我嫁書,點知,真係一搵就搵到=.-我睇左好耐,太似我,所以冇心睇落去=.0,<搞緊GAG>,好快升中喇,我同佢嫁距離會比較遠........所以我唸我會好快可以忘記佢嫁喇,但係冇啦啦又講左一句,唔係情侶都會係個朋友,搞到唔知想點好,算啦,冇心打落去,唔打喇.(搞下氣氛,因為我都覺自己講D野真係幾悶吓,88~)


分類: 未分類
 [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | »