|
| 我 的 資 料 |
|
|
|
| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
| 最 新 日 誌 |
|
|
| 日 誌 分 類 |
|
|
| 訪 客 留 言 |
|
|
| 最 近 訪 客 |
|
|
| 每 月 文 章 |
|
|
| 日 誌 訂 閱 |
|
|
| 我 的 好 友 |
|
|
| 我 的 連 結 |
|
|
| 日 誌 統 計 |
文章總數: 35
留言總數: 90
今日人氣: 2
累積人氣: 550 |
|
 |
|
 |
2010 年 8 月 5 日 星期四  |
|
|
|
日誌囉,你想要咩主題呀?!  |
|
我都N年冇打過BLOG,因為覺得打BLOG都幾浪費時間,當然我E家係悶,所以搵時間浪費啦~但係我就中意睇人地D blog我好其怪呢~
我睇人地個blog,見到d人十篇有九篇都係鬧人嫁blog,都唔知佢開個blog黎係講佢果d生活趣事呀~定係鬧人嫁工具,所以我好討厭果d人~
講番正題,今日我就係介紹一下我嫁一位朋友比我嫁一個視訊,好搞笑~當然係我講d野比較悶所以我先咩都講一餐啦~因為我講嫁野根本係冇正題嫁~所以頭先講過嫁野,所有都係廢話~
好,講番個視訊,就話講番果個人叫唔知咩野ming仔,講話<<每天自戀多一些 >>http://www.youtube.com/watch?v=wY_DANJQY0E
自己睇左佢啦,有咩野意見嫁話,當然唔係起佢條視訊都講啦~當然係起我E到CM啦~
如!果!比!我!知!邊個冇CM嫁話~
我捉你去人道<不>安樂死!
講笑姐~唔好咁認真呀~
=.-=.-=.-
=.-=.-=.-
=.-=.-=.-=.-=.-
=.- =.-
=.-=.-=.-=.-=.-
=.-=.-=.- =.-=.-=.-
=.-=.-=.- =.- =.-=.-=.-
分類: 未分類 |
|
|
|
|
|
 |
2010 年 7 月 29 日 星期四  |
|
|
|
討厭的老豆(唔係我果個)  |
|
今日,我個FD叫我出左黎打波~之後佢講左一D野我聽,佢話某一日,佢老豆叫佢出去某一個地方,但係佢同佢呀哥就因為有波打.所以就冇去到,之後番到屋企,佢話佢老豆發脾4,之後整到佢地部電腦壞左,之後仲掉晒D野食佢添,佢仲同我講,佢足足兩日冇食過野,只係今日先有人同佢去食左個早餐,之後又係冇食野.....我聽完之後,覺得佢老豆有小小問題,有邊鬼個老豆會唔比兩個仔兩日冇野食嫁?!但係佢最細果個仔就大魚大肉,......
(閱讀全文) 分類: 未分類 |
|
|
|
|
|
 |
2010 年 7 月 22 日 星期四  |
|
|
|
個個人都比我玩~  |
|
哈哈,故唔到比我打左個玩人日誌之後咁多人比我玩過^^咁我唸我下一次都要打多D咁嫁BLO喇~~~~ 對唔住喇,比我玩到嫁人,我都係但求開心先咁嫁~再加上見到自己個BLOG到冇咩人睇的,所以先打D咁嫁野嫁姐~希望大家唔好見怪~ 有笑話睇~ 一個殘格o既富家婆帶住隻狗o係街上散步,行下行下佢見到一個乞丐o係天橋底度乞食,就心思思想去挖苦佢。個富家婆行到去個乞丐面前,就話︰「喂,死低能b,同我隻狗叫聲老豆,我就......
(閱讀全文) 分類: 未分類 |
|
|
|
|
|
 |
2010 年 7 月 21 日 星期三  |
|
|
|
教你點樣整到人睇你個BLOG,100%得^^  |
|
1.首先,打一個勁吸引人嫁名做主題~ 2.打一D內容,當然係打咩都得啦~ 3.就會有勁多人黎左睇你個BLOG,姐係得左嫁喇~ 其實E家睇緊我個BLOG嫁人係比我整到嫁啦~姐係我得左~ 分類: 未分類 |
|
|
|
|
|
 |
2010 年 7 月 20 日 星期二  |
|
|
|
第一日  |
|
今日係分手嫁第一日,我就去左圖館,睇下有冇D好似講我嫁書,點知,真係一搵就搵到=.-我睇左好耐,太似我,所以冇心睇落去=.0,<搞緊GAG>,好快升中喇,我同佢嫁距離會比較遠........所以我唸我會好快可以忘記佢嫁喇,但係冇啦啦又講左一句,唔係情侶都會係個朋友,搞到唔知想點好,算啦,冇心打落去,唔打喇.(搞下氣氛,因為我都覺自己講D野真係幾悶吓,88~) 分類: 未分類 |
|
|
|
|
|
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | »
|