MusicPlaylist
MySpace Music Playlist at MixPod.com

D.T BLOG
一個唔係會開心GE咩??...>^<
點解愛你會今傷心??一D都唔開心....T^T
dmtn
暱稱: 帶子...D.T
性別: 女
國家: 澳門
地區: 風順堂區
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
2009-07-06
2009-06-18
好黑仔a...
BBQ
2009-06-13
文章分類
全部 (46)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 46
留言總數: 82
今日人氣: 13
累積人氣: 793
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 4 月 9 日  星期四   晴天


2009-04-09 分類: 未分類

今日中文堂要演講........我雖然5緊張..........但我好驚lo.......because我覺得我果篇野作得5好.......好驚好低分.......到我出去讀ge時侯隻手超震lo...我都5知點解今震.........讀完之後有85分.......超開心a........成個輕鬆曬..........之後果幾堂都過得好快........又放學la.......因為放復活節嫁........so番半日........放左學之後番屋企.......原本5想今快番嫁........但又地方去......番到屋企.....又同我a媽鬧交.........真係好悶a.......日日都要鬧一鬧.....好想死lo........我屌你.........如果5係屋企有爸b同a  bb......我濕你都有未la.....仆街..........爸b為左你同我鬧左幾多次a.......我5想再同爸b鬧交先5同你曹炸.........好心你la.......明知自己ge皮氣5好就改下la......就表妹佢地都話你皮氣衰la......5好成日都話幫住爸b......係你自己羅泥嫁......

 






訪客留言 (返回 dmtn 的日誌)


dmtn 於 2009-04-09 09:08 PM 發表:
5好今自戀....我係話你+姐....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



WenGx 於 2009-04-09 06:01 PM 發表:
5好拖我地落水..'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]