唉..........D女仔真係煩,係超9煩 日日都講你咩咩边個你咩咩边個........其實生化梁吾係好惡姐
我都OK鐘意上佢D堂,吾錯啊 真係吾明你地話佢好惡???
各位信長J手,我想知道有咩人好用N出裝玩法!!!大家回應下我啊~