| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
WoW"`  |
分類: Every day |
好耐無打過Qooza啦..=]
因為去左打Xanga;
My Xanga::
www.xanga.com/shanialw
發現Qooza變左好多`
打下先..
無打呢排,,
發生左好多好多野!
有開心既..亦都有吾開心既~
今日牙..
朝早,,本泥就吾想遲到架啦..
但係點知都係遲左..=3=
真係..收皮啦~~~
好慘..要同校長報到!!!
EnG..
悶牙..悶鬼死人`
小息..
陪蕉仔去搵卓sir..
原本想去3樓搵小黃子..
但係諗番起佢已經辭左職,,
心情;就差左好多咧`
Chin..
吾想提..=[
小息..
Forget>3<
Libs..
0k ba!
今日kiki好小講野..
係咪因為佢心情吾係咁好呢?
放學..
陪人等左卓Sir幾分鐘..
係1樓順便問埋Tina拎紀念冊泥寫~
咦..
係啵..得閒問埋其他人拎泥寫先XD
之後,,
無耐..
牙寶同蕉仔陪我去XX院度搭70K..
牙寶番屋企換3..
我陪蕉仔等牙寶~
蕉仔..Haha~~
果個吾知算吾算係急口令呢=)?
走左1架70K無耐..
牙寶就泥啦~
我就上左車..
點知見到蕉仔都上埋車>O<
跟住搭搭搭..搭到去上火..
就落車~
蕉仔陪我去m記度買野食..
買完之後佢陪我去小巴站..
之後我上車後佢就走左喇~
番到home無耐..
家姐都番埋泥~
食左野..飲埋野..
訓左1陣覺..
就自己無la la彈起身聽電話-__-"
聽完..影相*
影完就做世史~
就泥做完果陣..
家姐都出左門口去補習~
大概係17點15分掛..
我呢..
就由果陣開始..用到而家~
19點56分啦>v<
趕住睇野牙..
吾打咁多lu~
Bye
得閒可以去睇下喔*
|
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 162 | »
|