今日好早就起左身啦...就同平時返學一樣咁早
因為 today is 新生指導日,我地Prefect要返去當值
我地冇late...不過只係 楊sir 比錯時間我地~
不過都唔緊要啦...我地都係係開校門之後幾min返到去
同平時做既野都係一樣 <- 真係一D分別都冇
有唔同既...只係我地唔駛好似平時咁咁趕趕返課室
我地雖然唔駛趕返課室...不過都要趕去唔同地方當值
中間既時間...新生聽講座...我地都係入去 <- 因為我地都有野要做a ma
大家都做得冇咩問題a...唔錯!有點時間打左除排球<-大家都好耐冇打...好似打得~
佢地放學...我地都仲要係門口當值...
之後我都走lu...因為有野要做a ma
真係趕...不過都OK啦!
話行一陣...黠知到最後都唔覺唔覺行左好耐...仲有玩 <- 都唔錯
玩完既時候有個好奇怪既情況...真係見到未見過 <- 有人搶飛wo <- 咁都得
ps 仲有1日就開學啦... |