咁快就到o左學期既終結...結業禮la
諗返開學就好似過o左唔係好耐咁 <- 時間過得好快
今日好大雨~本o黎都唔駛濕嫁...不過...唔緊要la
哈...有獎take ^^ 感謝主!
完o左之後就 Prefect 慶功 <- 都ok啦
聽日家長日 <- 過埋就完成o左今年既大部份工作lu
a...仲有之後有個活動
今日慶功之後整整整聽日家長日既野...成4點之後先走
返屋企之後就即刻訓o左...因為真係好累
ps thx你地既幫手...如果唔係我一個人邊做到咁多o野
pps 最後就緊係感謝主啦! |