起身 ! 起身 ! 起身 !
不過由起身之後到返學, 足足 5 個小時都基本上冇做這 D 咩功課 ~
唯一有做既野就係...話說係我半睡半醒既時候行左去 wash room...
突然一望...有份野貼左係塊鏡到...嚇左我一跳 ~o~ 十足十電影中既遺書 ~
咁當然唔係 e D 野 la ^^" 只係 my mom 將佢幫我睇完既一份功課放左係到...
不過真係搞笑...咁多地方唔放, 係要放係 D 咁意想不到既地方 ~
就係咁比 e 個 " 意想不到 '' 嚇醒曬, so 就開 computer 改埋份野既 mistakes
食完 Breakfast 係電腦前上左 Methodist Church website click 左 D 崇拜黎聽
就係咁就沉醉左係一個崇拜裡...思想上帝、思想生命、思想前路、思想人生
過後收到個 call...要去幫個好細妹屋企(美國果個) 整電腦...因為佢個 cam out of service
整左好耐都仲布問題...Vista 真係唔識用 ~ 4 點上堂, 我 3 點 45 先係大埔閃人
唔怕...因為有人車我出去返學 ^^ thanks!<- 用左 20 mins 就出到 Kowloon!
上堂...落堂...去同 mom 食 tea...返屋企冇胃口再食 Dinner <- 咁就 1 日 lu! |