| «‹ April 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 10 月 31 日 星期六  |
| 2009-10-31 |
分類: 未分類 |
今朝要返個啲死人中交班,搞到我要甘早返=3=
好彩個阿sir講野都算ok,
唔會悶親我,哈哈~~~~
下就又係指定活動---打波~~
近排改緊個射法,
希望可以更準!!!!!
冇咩野打啦~~~~~~~
(繼續為個件事煩緊,唔好以為我冇諗呀...)
|
|
|
我唔係呀sir教@@ 係個miss黎- - 好悶-0- 你就好啦~
|
網主回覆
thx~
係呀!?
Posted at 2009-11-01 02:04 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx~ Posted at 2009-11-01 11:14 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
=口=
邊度呀?? Posted at 2009-11-01 11:14 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
搶呀搶呀..搶1哇;] 唔知1唔1到呢?! cmcm;] 我都勁唔想返個個咁o既班囉... 個miss講d野,悶到死...
|
網主回覆
thx~~
哈哈~~
你地個miss真係好有上堂feel,
要敬禮~~
Posted at 2009-10-31 09:50 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|