| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 8 月 30 日 星期六  |
| 2008-08-30 |
分類: 未分類 |
YEAH ~ 我 最愛的 FD 籽 番 曬 離 啦 !!!
多謝你哦 , 花籽 ^^
唷~ 可以上番 msn 啦 ^^
朋友們 , 我回來啦~ (好白痴喔我 )
不過真的好開心 ^^
|
| 發表時間:2008-08-30 08:44 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 8 月 30 日 星期六  |
| 2008-08-30 |
分類: 未分類 |
電話 GE SMS 爆 曬 啦 無空 GE 位置 唯有 DL 左 E 前 GE 野...... BUT 卻 不 想 "山 "除 E 前 NA 些回憶..... 始終都係 ..... 本來 E 為自己可以好快就忘記....... 但係 ..... 雖然 E 經 結束 卻不想忘記過去...... SO ... 抄 低 左 ..... ( 好傻吧 ......
(閱讀全文)
|
| 發表時間:2008-08-30 04:45 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 8 月 29 日 星期五  |
| 2008-08-29 |
分類: 未分類 |
今日睇到個 BLOG 友 GE 日誌 覺得佢講得好岩 " 愛情根本無 一生一世 " 所說的..... 只是美麗的謊言吧 愛情 沒有結果 存在的 ...... 只有.... 過程......  ......
(閱讀全文) |
| 發表時間:2008-08-29 05:30 PM [ 訪客留言(13) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 8 月 29 日 星期五  |
| 2008-08-29 |
分類: 未分類 |
沉日中左病毒........ 上 5 到 msn > < 好慘 FD 籽們 , 5 好5 記 得我 啊 傾 5 到 計 , 唉~ 番學先挍 D 咁 GE 野 ....... 又 5 比得啊 媽 知 WO~ 唉~ 咁點算呢 好煩 我 5 想 一世都 無得上 MSN @ 正番好部電腦又要 $$ ........ 早知沉日 5 開 張死人 相 啦 挍啥米啊.....煩.........
(閱讀全文)
|
| 發表時間:2008-08-29 03:15 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 8 月 29 日 星期五  |
| 2008-08-29 |
分類: 未分類 |
| 24 號 , 散了....... 不過5會傷心LU~ 都 喊 夠 啦 ( 弱 ) 仔死仔還在 , 下個更可愛 (FD 籽教的 ^^) 今日同 MEI , CECI .... 佢地出街 好挍笑 , 好開心 ^^ 今日係學校門口騰 左幾粒鐘 就係為左睇自己咩班..... E 為張名單今日會貼出離 點知要去黃主任哥到先睇到 = = 黃主任又出曬名 5 好人 我地 係咁求佢 佢死都5比我地睇...........
(閱讀全文)
|
| 發表時間:2008-08-29 12:55 AM [ 訪客留言(13) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 8 月 27 日 星期三  |
| 2008-08-27 |
分類: 未分類 |
今日突然想帶粗GE "2 " 針 , 走左去買 , 買完番離 , 5 岩帶 , BUT 真係好想帶 , 就 ...... 努力咁撐番大個"2"孔...... 挍到流曬血 = = 雖然幾痛下 , 不過都被我挍掂左 ^^ 哩D就叫做要靚 5 要命 吧 ?? |
| 發表時間:2008-08-28 12:08 AM [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 8 月 26 日 星期二  |
| 2008-08-26 |
分類: 未分類 |
死了....... 在這個家 , 再奕見不到真正的我了...... 這個家不存在愛吧 ..... 對我.... 難道 , 全都是我的錯嗎 ??? 她沒錯嗎 ?? 做大的一定要讓細嗎 ??/ 做大的一定要受氣嗎 ??? 暴粗...... 5 係你老豆日日係咁 up 5係你地激到我忍無可忍 我會咁...... 你地放......
(閱讀全文)
|
| 發表時間:2008-08-26 07:34 PM [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 8 月 25 日 星期一  |
| 2008-08-25 |
分類: 未分類 |
奧運完左lu~ 岩岩睇完 " 軍雞 " , 雖然幾血腥下 , 不過都有D幾感人GE部分 , 就係為左個妹 ........ |
| 發表時間:2008-08-25 02:49 AM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 8 月 24 日 星期日  |
| 2008-08-24 |
分類: 未分類 |
眼淚停不了..... 原來擔心一個人係咁難受..... 當一切都變回起點的時候是這麼的可怕 已成習慣的動作要停止了嗎....... ?? |
| 發表時間:2008-08-24 03:12 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 8 月 24 日 星期日  |
| 2008-08-24 |
分類: 未分類 |
好想去 FAHRENHEIT" 演唱會 > < 但係無得去 , D 票應該賣曬了吧 好想去啊........ |
| 發表時間:2008-08-24 12:59 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | »
|