今日如冇意外
冇事發生xd
今朝
起身既時候
見到個鐘
6點20
之後就知道大獲-.-
因為我要叫人起身xd
結果3個都冇叫xd
要請3包野飲.
多到@_@
英文堂
聽my love westlife
聽過
所以識哂d歌詞
本人覺得超易囉咩事xd
勁勁!!
is堂
校長監堂
我竟然訓著左xd
ms周行過黎
笑住同我講
校長係度你都'釣魚' @_@
我笑左xdxd
之後art堂
勁無聊.
係度畫吳海星
覺得佢個頭好正囉xd
m字xd
畫到笑左xd
kakawa@_@
之後放學
去團契@_@
做畫劇
好白痴xd
見到有3,4個2c既人xd
我冇哂面t.t
之後開會
林海峰話等我
點知5點3落到去
見到佢地走哂
好sad.
之後同呀龍.翁.2c男班長去順至婉打波
好正xd
打到8點
大家都散水xdxd
之後返到屋企先知
原來係有7個人放學等我囉.
我勁唔好意思-3-
包,沁,鴨,峰,翁,津,培
對你地唔住-3-
原諒我!!
|