To /3既日記仔''**
哈哈我地又好似以前咁喇''*經過金日之後,,我吾會再咁小器架喇*朋友吾系咁架ma''朋友系應該互相體諒]]*架ma''我會努力架;;↓ >3<''卡卡*聽日家洛b!rthday牙''前日就左右,,嘰嘰**|-|/-\PPY B!RT|-|D/-\Y*牙金日本來一齊去陪家洛慶祝,,不過YELLOW吾去要返屋K咁我同MAGG!E都吾去LA ..我又吾想咁早返屋K WO ..咁就同MAGG!E系SCHHOL打波波*卡卡''5點幾到就返左|-|O/\/\E喇''