古力*金日叫我陪佢去大埔睇[[家寶]]打比賽*梗系排球啦*嘩,,我終於見到古力成日題既家寶同家炫喇*嘩,,佢地打波
好勁牙*哈哈哈*好好睇牙''家炫好令女牙*不過家寶都好得意''佢地打波好勁牙真系,,又得意wo,,佢地2個件波33先得意牙*家炫叫HAHA..家寶叫WAKAKA.. *||我真系好想識佢地牙*~∼不過我金日好怕羞牙*見到佢地吾敢講野*仲有見到古力其他幾個朋友仔*哈哈''佢地好好笑牙講d野*好想同佢地熟d..我諗1定好好玩啫*嘰嘰嘰*家炫打波好型牙/*嘩*勁'''嘰嘰嘰\||睇完波波之後同古力去食m記*食完就系大埔行街街*好令牙好多野都*不過我去行左無奈大家都[支力]2地喇''甘我地2個慢步行去火車站*哈哈,,我地1到行1到傾計計..哈哈''好奈無同古力傾甘奈lu,,超開心牙*卡卡''好快就去到火車站LU*傾傾下,,又到FANLING喇''嗚*2...古力要走喇''88甘我就自己1個甘慢慢行返屋|< lu*
PS:哈哈哈..古力我真系好LIKE同你1齊牙''無論同你1齊做咩都好,,都系甘開心架*古力..↓
|