*HAPI B DAY TO ME XD"
真開心,,
又到一年一度既生日xDD
我既B DAY願望係....
唔洗讀書XD
[不可能的任務]-田-
平時儲儲埋埋D $
加埋零用$既進帳,,
都有成千幾蚊嫁@@''
加埋D利是就...xD
我要做大富翁-0-
""""""""""""""""""""""""""""""""""..--
10.約左AH林,AH NEW 山同胃係火車站等..
去沙田GREENBOX唱KK
無喇喇有D咇咇聲- -,,
個電話冇電呀仆街-口-;;
係火車度狂吹水XD
AH NEW D手勢真係型爆 xP
胃爆山上次係火車度批爭XDD
去到GREENBOX
終於有大房-0-
又大又書服- -
唱唱下叫野食,,
叫左個焗唔知乜鬼..
跟住AH林同AH NEW出左去,,
話去廁所柯屎-口-:::
[其實我知做咩xDDD}
跟住D野黎到,,
我同胃都話好臭- -
山就唔洗一陣間掃晒XD
跟住AH林同NEW番黎
終於收到LOASMIDDLE..好HAPI XD
AH林仲買左盒三文魚返黎-0-
我,胃同山都好無奈--
終於唱到JUSTIN喇@@
我同胃都好HIGH XD
我同山唱緊ERICA個陣,,
胃係咁整我,,- -
我同AH林都話佢煩- -
跟住到456WING
我同胃係度 RAP- -
唱到兩幾,,走人
去食元綠,,
又狂吹水XD
AH林話"陳慧琳唔係好人'' XPP
問佢.解,,佢又話'總之就唔係好人喇''咁樣= =
笑到趴街XD
跟住5.幾走人,,
返到上水,,AH林話走先,,
係咁比我地拆穿晒佢D大話=_____=
跟住散BAND:::
返到屋企樓下,,
見到老豆佢地落黎,,
話去探阿嬤- -
又要出元朗,,
睇埋十兄弟先返,,
返到屋企成10點- -
本來話搞完晒D野打比如花,
根本一個打電話既機會都冇-口-""
今年生日真係太好喇@@;;
我永遠都唔會忘記今年:::::::
P.S.但我從沒有這麼堅定過
讓我帶走你的難過心痛
我給的愛最普通 也最感動
只要你能點點頭就夠
|