話甘快廰日正式番學!!!我諗都係件好事嚟既!
今日同我個fd放學去左大中行!果時我個fd同我傾左好多野!開心架!
唉.........已家我D財政赤字呀!陰公!!!!!!!!!!!想買番副眼鏡添架!點睇黑版呀....
又過一日!等明天來臨!!!