今日十月三號~颱風海高斯將近,但係都唔會有八號波.失望!!仲以為可以拖到星期一添.............
今日既學校生活苦悶AND無奈!!!無啦啦上上下Math堂Miss竟然發爛(宅)罰成班星期一留堂補喎!!簡直係無理取鬧!!!
冇變即就係測驗多攞攞!唉~命苦!【除咗:中世史!!】