本來金日係去珍姐屋企~(因為佢生日lo~)
我係尾3個個去到lo~
去到挽左一震~
佢地話張..比吳樂.整喊左喎~
唉~我都唔知佢喊黎做咩呀~
之後呀應..話去佢屋企喎~
咁咪去lo~
本新就淨係得我,喵,巧,諭,肥bo,吳..既~
點知~就覺得好似太少人~
就叫左何..黎lo~
挽左個幾靚鍾~
就落左去公園到挽~
點知撞到陳..,容..,黃../......
我淨係知佢地挽緊d好咩既野lo~
係公園挽多一震就走啦~
反到屋企~第一時間當然係開電腦啦~
挽左震就睇超人特攻隊啦~
真係好好睇呀~雖然我唔係第一次睇但都係好好睇lo~
如果我有一種特別既能力呢~
我想自己可以跑得好快~
你呢???
唉~真係好掛住你呀~
.智華~唔知你係果邊過得好唔好呢?
好想見反你呀~
原來掛住一個人係咁難受加~
好多野你都認為可以唔需要~
但原本你冇佢係唔得加~
喊係冇用加~
好啦~又過左一日啦~
|