琴日番學..
跟住同左輕盈出左去食飯
跟住咁岩見到郭希"
跟住.....佢同我講...陳WA!KIT見到輕盈同賤人一齊番學十指梗扣....
我當時聽日好@o@囉..我不斷計續問落去..
但點知..身有屎o既輕盈拉住我係咁跑-_-
跟住郭希同黃CHunG穎又係咁跑..
跟住輕盈一路捉住我跑..
跑跑下..竟然連黃世樂隔離個個都講李賤人個名
跟住我不斷問輕盈...但佢竟然同我講..冇野架//fd泥炸
當時我超唔信."不斷食野期間問......(閱讀全文)
今晚中秋..
9.00落左去`
跟住搵kai心玩`點知搵到成9.45先搵到
真係俾佢吹脹=.=
跟住見到佢玩左陣蠟燭~
我同佢俾菲琳同sO姐拉左去籃球場=3=
跟住後來番左泥~
然後我地三人行同埋苑瑩
跟住周圍走..淨番陣泳嫻一個..蝦蝦蝦
跟住晏佢call我喎
年年又話同我一齊玩..點知今年又唔係._......(閱讀全文)
前日有"握錢"堂喎
跟住個啊蛇咪上泥戴我地去"握錢''rOOm囉
跟住啊蛇講d野超搞笑~
唔知邊個伏左響到~
跟住話咩喱位同學仔得半個頭咁高嚇親佢
佢真係勁好笑囉
**************************************************************************************
跟住琴日HE堂
同個兩舊野一組
跟住佢地拿d超貴o既日本茄子去調花
真係真係唔鋸囉......(閱讀全文)
琴日表哥結婚`去左吃飯@v@
遲d打過篇uploAd埋佢地d相相=]`
佢地因為表哥佢地要番澳門先Sd到`
佢地響關島結婚~
姐係惡作2個到`
個到d景真係幾靚下-v-
***************表哥結婚個篇要遲D先打得`因為冇相相`請見諒=]*******************
今日上maTH嘛`
跟住啊藝術品話冇筆.
咪好心借俾佢囉
點知...叫佢還筆又唔......(閱讀全文)
今日如常的上堂`
有好幾堂d老師就算你傾計都唔理囉~超好人
跟住今日分loCkeR~啊蛇話就高度分`
咁可能因為啊Yan關系
我地分到最底個格-______-
但我唔太想囉=.=
太底了~不過算啦`都分左咯`
跟住今日同番你玩`
你應承話去買野`
我已經唔嬲喇`我地做番好友吧=]
不過希望你唔好介意......(閱讀全文)