今日玩電腦玩左一日
∩_∩
今日stay at home 好無聊&無奈=.=
but see 左"至尊無賴"
今日去左同學屋企玩,好開心呀!!!!!:]
仲去左玩badminten添!!!
食左一D cake&雪條^^
好開心呀!!!!!!!
Today is an unhappy day!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
今日去左school 旅行,happy
放假lu!!
明天play電腦all the time
yeah!!!!!!