今日入camp啦!
原本約左釗仔食早餐
點知塞車冇黎
仲要我買定比佢
0945先出發
車上仲撞到34個潛水左好久的吳sir
10點入到去
之後一開波就搬水!!
d水勁重囉!!
同幫手整旗架
之後食飯
食完系大本營度hea
玩多過做
玩話事啤最深刻
咔咔!!
上圖:玩緊話事啤(左起)鄧粹雯,肥婆欣,ruby,ok姐,流見宇,釗仔,keroro神
下圖:mavis比人罰一路掌上壓一路唱歌!! 咔咔!!
1800左右食晚餐
食完又hea左陣
之後去咩平安樂聚今晚夜
點知我地冇game card
成班人衝入行政室問
結果比人罵
2200去左舞會
勁happy
d香港人唔係幾跳舞
刘健宇同潘sir跳得勁high
仲同d澳門的玩埋一堆
成班玩到唔想走
包括我
咔咔
![狂歡的平安夜 (2009-12-24) - 胡總 - [= d 0 U g L A s =] 狂歡的平安夜 (2009-12-24) - 胡總 - [= d 0 U g L A s =]](https://photos-e.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs121.snc3/16875_396845990044_718670044_10412657_6815450_n.jpg)
圖:[上排左起]刘健宇,潘sir,朕(我啊),keroro神,釗仔(下排)肥婆欣,ruby,mavis,ok姐
玩到12點半先走
總之玩得超high
未試過禁正啊!!
|