今日我先可以上番網,,,好食屎呀...間公司點做野GA,,,
搞到我打唔到咁多日日記,,,等我一日之內打番哂,,,打得好苦,,又要我諗番D野...
今日阿欣黎探我呀,,,好開心,,,同阿欣搞左好多野,,,
但阿欣有D唔開心呀,,,都唔知咩事,,,
之後我地去左SUPER市場買左D野食(薯片,野飲)哄阿欣,,,,,
我地去左樓梯食,,,比我哄番LU,,,
但係有D意外,,,阿欣又有小小唔開心..
唉,,,都唔知點做好,,,順其自然喇,,,之後佢就番屋企LU,,
打比我講番以前D野,,,開心番LU<,< YEAH!!
之後我就補番N年前D日記,,,打得好苦,,,唔知有冇人睇呢,,,有就留下言,,十卜下喇,,,
啜....卜...
|