2006 年 4 月 29 日  星期六   晴天


上得網..!

今日我先可以上番網,,,好食屎呀...間公司點做野GA,,,

搞到我打唔到咁多日日記,,,等我一日之內打番哂,,,打得好苦,,又要我諗番D野...

今日阿欣黎探我呀,,,好開心,,,同阿欣搞左好多野,,,

但阿欣有D唔開心呀,,,都唔知咩事,,,

之後我地去左SUPER市場買左D野食(薯片,野飲)哄阿欣,,,,,

我地去左樓梯食,,,比我哄番LU,,,

但係有D意外,,,阿欣又有小小唔開心..

唉,,,都唔知點做好,,,順其自然喇,,,之後佢就番屋企LU,,

打比我講番以前D野,,,開心番LU<,<   YEAH!!

之後我就補番N年前D日記,,,打得好苦,,,唔知有冇人睇呢,,,有就留下言,,十卜下喇,,,

啜....卜...



« | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | ... | 147 | »




下次再黎喇! > 3 <*