2009 年 5 月 17 日 星期日  |
|
2009-05-17 |
分類: 未分類 |
哇-.-"11點3先起到身呀
成晚訓都訓唔好
發夢唔記得去考科maths-.-
完哂筆試先黎發d咁既夢
仲feel到有d病病地咁
遲左10分鐘先到~o~sorry
去左ceo唱
有7號+ah婷+小澄+肥肥+咸魚+幻仔+我
就完果陣零雨先黎=o=
差唔多佢黎完食埋個飯 唱多2,3首歌就要走
嘿嘿嘿 次次網聚第1次見
我都係一到集合點就知邊堆係我既目標
今次因為遠遠見到7號+4個睇落去較細既- -
諗返d年齡關係 一睇就知佢地係R團架啦
肥肥唱歌幾好聽喎-O-
最5音不全的還是我~.~
唱唱下 可能搞喊左ah婷-.-
其實我都唔知咩事 淨係知一班人笑完
最後佢就自己入左washroom
初初無諗過佢係喊- -
真係眼淺@.@
唱完K ,兔兔join埋我地
去左網吧諗住打比賽
點知銅記d機一早比d賓傭入哂席
要去到灣仔~.~
灣仔d機就廢到爆!!!
更新個fez要成半粒鐘
更新完仲會彈game
最後得2部機玩到
我地比賽打5v5架嘛-.-
灰到爆囉
哂左13蚊...
最後輸左@_@
之後婷走左
淨返既去左食面
肥肥同咸魚超正囉
兩條友係度笑到傻左停唔到
零雨都ok多gag架喎 原來
食完散左
返到屋企又食多餐- -
和記又係咁斷我線a__a
唉...對你公司真係絕望了
|
發表時間:2009-05-18 12:08 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
★★★★★★★★★★★★★★ c0MMeNt送到了` 請回喔... SIULING字-V- ★★★★★★★★★★★★★★
|
網主回覆
知道@@ Posted at 2009-05-31 04:51 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|