2009 年 6 月 12 日 星期五  |
|
2009-06-12 |
分類: 未分類 |
初初話去bbq
但因為落雨轉左去唱k
有成5粒鐘@@
今次好玩
有x-box,電腦dl到game
佢地係度打機 xd
我都玩左兩場winning
之後唱歌啦 幾開心@@
都係唱得勁差~__~"
點解人地唱得咁好聽架
d高音位我完全上唔到
仲衰過以前 今次係1次都唱唔到
唱到7點9
去左行街
佢地話同我睇衫=.=
結果都係行@@無件岩
果兩件全程係度煙韌 囧
真係旁若無人咁
之後去左佢地返工既地方踩場-__-
搞到藍藍打爛野 +_+
食左6蚊 3文魚壽司xd
全日就係食左3件sushi同7點am個面包
最後返到屋企胃痛~.~
ps:人寂寞便愛幻想 夢見與她一起bbq =.=~
|
發表時間:2009-06-12 04:39 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
-c0mment ™ -我來也 -請回喔`' 等緊你帶佢番屋企- V-` 甘我就會好開心嫁啦;)
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|