各位!!
下個星期三 1月6日
記得穿pe衫.....
到時見啦^^
by,Y.T
各位同學, 今日同大家講過下, 我1月有個演出, 就係呢個喇:
唔打咁多字喇, 詳細資料喺我自己個blog 度, 大家得閒去探下我, 留隻字啦
http://hk.myblog.yahoo.com/super_jacky
Jacky
遴選名單填寫 ( A 組)
請各位A組同學回覆你們的分組安排, 以便加快遴選過程,請務必於星期三凌晨前填好!!!!! 放心, 寫第一的並不等於第一組, Jacky 會再安排次序,
請各位同學copy 以下格式, 再加自己組合,
如果你是第一組回覆, 請寫-----------> 1. 陳大文, 李小冰
如果你是第二組回覆, 請先copy前面的組, 再加自己組 -----------------> 1. 陳大文, 李小冰
2. 戴銘聲, 吳美勵
如此類推.......努力, 繼續練歌!!!