鬼影§城~狸
愛"遺失在某一個角落•
情"在天秤上迷失了•
尋"夢是沉溺•
覓"在瞬間中...消逝※
dream920
暱稱: 夢鬼狸
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
我來打醬油
幸福的定義
被埋的真相
精神崩潰
前夕•感動......痛
文章分類
全部 (41)
敍事時刻 (8)
心花怒放^^ (5)
背叛?討厭?排斥?還是怒※ (4)
笑容的背後─悲 (6)
無聊之時間───無奈 (4)
給「你」的每一句話 (5)
愛•恨•交加 (4)
愛之聯想 (5)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
OF FORUM
qq blog
yahoo blog
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 41
留言總數: 102
今日人氣: 10
累積人氣: 2024
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 8 月 27 日  星期四   晴天


昨日拆屋記 開心 分類: 心花怒放^^

今日等我同你地講尋日搞咩啦!

昨日,一班從青山走出嚟既人,(←比喻....冷靜)

係小學四人組之類的不明物體,(計埋我)

走到我家玩。

有d好似火星撞地球既feel....

大家好似以前咁,

一見面就打架。

這......就叫做無奈。

同時,也不知名地感到幸福。

太好了,一年多後,

我們四個始終一起。

不過....好景不常,

佢地經常爭嘢,搞到我家同拆屋冇分別。

當然一團糟......

結局都是一事無成。

當然,當事人好似非常滿足咁,

大家一齊爭打機。

六點半左右...............

四條友一齊去咗吉野家食飯。

跟住行去CD機店,

THEN走到花園...........

話說呢,尋日係七夕節,

SO.....不知明地覺得開心.......

最後就散咗。

其實呢........感受唔係幾想講,

大家想知既,就睇Blogger啦~

88!!!

P.S.今日屋企停電....苦 !!!!






訪客留言 (返回 dream920 的日誌)


sumyi_suki 於 2009-08-28 01:41 PM 發表:
停電.....?!
估唔到現代社會仲有lee家野
(你屋企地震??)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

變壓站有問題。
聽人講。
Posted at 2009-08-29 11:26 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



KennY~康 於 2009-08-28 10:10 AM 發表:
禁o咀!!!,竟然去完人屋企後一日都會停電,真係上得'千奇百趣'!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我諗唔關事既....呱,(=_=")
全幢樓停電......3個鐘。
Posted at 2009-08-28 11:53 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



colin0519 於 2009-08-27 08:50 PM 發表:
係唔係我地整到你屋企停電!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔知呢...><
 
Posted at 2009-08-28 11:51 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ohno_satoshi 於 2009-08-27 04:27 PM 發表:
無奈的笑~呵
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

苦笑中...嘿嘿....(←點睇都有點似奸笑...汗)
睇下blogger啦~
Posted at 2009-08-27 06:37 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]