今朝10:30就起左身......太早啦>"<....then就去左小白花屋企....食breakfast!!
不過鬼叫我無神神肚痛咩...去完toilet就瞓唔著~~
跟住諗今日得閒得濟.....所以就叫左小白花去睇戲-->不能說的秘密-.-
......唔知講咩好添xD....
係啦....講番套戲先..
Feeling::套戲好掂.....GDGD>v<
但係小白花話唔好睇......仲話悶爆-.-
無奈~~
P.S.今日死變態唔知點解對我咁.....畀左$100我用= ="...唔知今次佢又有咩企圖- -+
因為每次佢對我好好之後....都會有好多不幸既事發生@@
|