3月喇.
我就黎生日.icy姐就黎生日.林vv就黎生日.丫強都就黎生日.海參都就黎生日.仲有..kimmy都係-0-
(遺留左就唔好意思喇XD有d不需注明xD)
特別記得呢幾個-.-首先因為順序-.-
n年前仲覺得好少人3月生日(我d fd真係唔多).而家感覺都唔係好罕有-.-
丫強:313
icy姐:314
我.kimmy:315
林vv:316
海參因為係小學同學先特別記得-.-:329
洗唔洗買下野送俾佢地呢-v-
不過我諗我會諗下d特別野祝福丫強囉-0-
又唔洗錢xD
呢個係網友既好處!?
今年生日點過?時間有時真係話咁快.
今年要提早過-0-星期一生日~_~
記得上年星期日生日-0-
星期六去左人屋企玩通宵-0-
仲一齊倒數我生日-v-.上年生日都幾開心-0-
|