醉ㄨ貓*笨日記』
 
我想記低我們一起所發生開心的傷心的大事小事

只有我們所經歷過的事>3<

醉ㄨ貓..*" 十分愛* 你.." 欣* xD"
drunk
暱稱: 橙
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-06-30
2008-06-11
2008-06-03
2008-05-30
2008-05-22
文章分類
全部 (38)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 38
留言總數: 9
今日人氣: 0
累積人氣: 1012
2008 年 3 月 20 日  星期四   晴天


2008-03-20 分類: 未分類

今天的日記,5知點打 事...發生左好多...

從那裡開始說都5g 所以我都係5詳講 ,因大家都G發生咩事

今天你說 "對5住" x n次.... 最後..."橙" "我地分手先LA"

其實- -我很在意一樣野 就係個先字 令我有你會同返我一齊既感覺

只是你要一點時間去諗你所想的...可能只係你講多左個字,是我多疑吧...?不G ,希望我估的沒錯

我答你 "好呀" 但5代表我想分手 ~我們能不能不分手,親愛的別走~

但我G...你不想見到我...今天在巴士令教過了所以我同自己講 我會比你自己靜下 諗下

我們都分手 你又5想見我 我不應該搵你 所以我跟你說 我地都5G會5會再見,連朋友都5G有冇得做

但你有你想法 我不嬲都會聽你的...那好吧...我專重你我地就係MK分開 我自己返屋企 你有你地方去

返去途中到回家後都 一直在想你,但我G你5想見到我...所以我冇搵你

直到我電話響起了你的名子 我以為自己發夢...你打黎我又驚又喜

5g你會講乜 好驚 最後我喂左一聲...我聽到你把聲個心定了

======================================

恩...我愛你呀!! 愛一個人根本5會介意佢做的任何野...

我g我地分手了,但頭先tel你比我的感覺5似

我不是叫你5好搵我,我g你係想我先會打比我

我又點會5想你搵我呢...所以你打比我 我是開心的

究竟現在...我們真的要分手ma?真的想你答 "不是,我們沒分手過也不會分手"

"親愛的" 你在tel中講的,那時我很開心,聽完令我真的一點也不想跟你分手

其實一直都好奇想g 你所說的想自己一個諗下 是諗咩 我自己有估過

但都希望你有天會跟我說...

 

老婆...我愛你...因你的愛 叫我不能放棄

 

 






訪客留言 (返回 drunk 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]