dUbY*sXDD

   

 
 

★ ★最新公告★ ★

本站圖文`設計
均為本人dUbY創作/所有
而部份作品已成集
呈交予公開考試*
請勿隨意轉載

 
感謝參觀*小清`2012=)
 

ALL ABOUT dUbY*
暱稱: [[°" S!u清__*
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
❤文章の分類`
全部 (302)
ALL ABOUT TMG (4)
關於我* (7)
生活情思* (219)
感作感言``隨筆 (26)
未分類 (46)
❤朋友の贈言`
最近三個月尚無任何留言
❤dearest 5b`
2007 年 4 月 30 日  星期一   陰天


其實我我我*

我怕黑`
其實我也怕寂寞`

每當夜閑人靜時
總感到十分孤苦
份外的害怕"
自覺像個被遺棄的小寶..

記得小時候
夜深了`
誰也進入夢鄉之時
眼淚就是我唯1的伙伴

直到漸漸長大
我才懂得藉著這時候
好好的思考
或是看看夜空
與星星作伴聊天

其實我很自私
總希望有誰伴著
直到安然入睡
卻沒考慮過別人的感受

其實我還像個小寶寶
總望每夜有個安穩的懷抱哄著*

 

[ 笑著過 痛哭過
   盼望留在天光 ]






訪客留言 (返回 dubytsang 的日誌)


無奈 於 2007-05-07 10:01 PM 發表:
終於5出星na?
心虛ar?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



無奈 於 2007-05-04 10:39 PM 發表:
金你係冰位ar?
我而+嘈佢又5係嘈你,,
關你咩事ar?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



騎士 於 2007-05-03 10:01 PM 發表:
傻仔..
有人唔知係道嘈嘈嘈..又唔知我係邊個..
話我係duby..哈哈..
傻仔..唔知就唔好扮曬知啦..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



無奈 於 2007-05-03 07:38 PM 發表:
哈哈哈
好ar
有人保護?
有人自己留cm比自己wor
白痴姣哩真係話得冇錯!
哈哈哈!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



騎士 於 2007-05-02 10:48 PM 發表:
關你咩事呀..你唔中意可以唔睇..唔好係度嘈..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



無奈 於 2007-05-02 08:24 PM 發表:
5好係度扮bb la
你ed叫on9,,仲細ar?
白痴姣哩!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]