我既事跡.....
ducklam
:
個人主頁
-
相簿
-
訂閱
[
QOOZA
-
論壇
-
登入
]
ducklam
暱稱: 鴨咀
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
MORE...
«
‹
January 2020
›
»
S
M
T
W
T
F
S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
最新文章
•
2009-11-28
•
考試
•
2009-11-08
•
合格啦
•
思啊......
文章分類
•
全部
(14)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
•
2009 年 11 月 (6)
•
2009 年 10 月 (8)
•
2009 年 11 月 (6)
•
2009 年 10 月 (8)
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
[
訂閱此日誌
]
好友名單
sheepchau
iloveyoumyfd
NoPrOmIsEs
fanming
siutingcm
mandy6282
grape2611
ChanPaklun
dandelion112
L0K_726
lulu_0609
FAI_KOBY
顯示全部(26)
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 14
留言總數: 64
今日人氣: 7
累積人氣: 1758
站內搜尋
日誌
相簿
論壇
網頁
搜 尋
RSS 訂閱
2009 年 10 月 19 日 星期一
唔舒服
分類:
未分類
番到學校 畏痛得很
上埋數學堂 啦啦聲早退
番到屋企 發out豆
呢排攪邊科 成日唔舒服
天日去訂飛去長隆
雖然唔係好多人去
不過開心就得....
發表時間:2009-10-19 04:10 PM [
編輯日誌
] [
分享至FACEBOOK
]
訪客留言
(
返回 ducklam 的日誌
)
TSZYING" 於 2009-10-19 09:53 PM 發表:
WO!!!!
鴨咀*V*好多人關心你WO~~
HEE~~有冇事AR \V/"~
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
網主回覆
咁係啦 無事lu
Posted at 2009-10-20 06:15 PM [
編輯
] [
刪除
]
輝哥 於 2009-10-19 07:52 PM 發表:
發哥..希望你生日快樂..但系我冇錢去喎..咪撚去喇..睇下有冇其他野攪..haha
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
網主回覆
多謝 唔得啊
Posted at 2009-10-20 06:16 PM [
編輯
] [
刪除
]
BBOYCuBe
於 2009-10-19 07:13 PM 發表:
鴨哥我都好想去
不過無錢
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
網主回覆
= = 咁好意野 攞把槍去銀行 咩都攪掂晒
Posted at 2009-10-19 07:27 PM [
編輯
] [
刪除
]
GapWong
於 2009-10-19 05:59 PM 發表:
鴨哥..我成日見到你msn話自己發燒-00-'
你肯定有豬流感!成日病!抵抗力咁差!
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
網主回覆
才過你把口
Posted at 2009-10-19 06:31 PM [
編輯
] [
刪除
]
MSF2358
於 2009-10-19 05:44 PM 發表:
怕搞唔成=[
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
網主回覆
一定攪得成
Posted at 2009-10-19 05:53 PM [
編輯
] [
刪除
]
wingshki
於 2009-10-19 05:00 PM 發表:
成日都吾舒服嫁你
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
網主回覆
唔知攪密= =
Posted at 2009-10-19 05:17 PM [
編輯
] [
刪除
]
訪客名稱:
電郵地址:
(不會公開)
驗證碼:
(如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話:
(必需
登入
後才能使用此功能)
[
開啟多功能編輯器
]
送 出
[
返回 ducklam 的日誌
]