放學又去搵傻瓜,
去左食野,
佢食粥,我食蕃薯糖水,
糖水好似太甜,
都係嘉雯屋企果D好食!
食完唔知去邊,所以走人,
今次到我送傻瓜番屋企....呵呵!
心理測驗呀!玩下呀!
http://hk-pub.com/forum/thread-336601-1-1.html
今日成日都痛到抽根...
你班仆街信又好,唔信又好,
我改變左係事實,
你睇唔睇到又係你既事,
甘叉鐘意講,係我面前講啦,
越林越火!妖!
牙樂比我玩太鼓達人,
(我知你特登哄我嫁...)
超好玩,即刻開心番,
唔該晒啦!哈!