| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|

 
|
2006 年 10 月 25 日 星期三 

|
|
2006-10-25 |
|
唉,....聽日就要去啦..help...
4日3夜牙..4日都無得見面牙..
點算牙...好驚喊喊tim><.
好慘牙....勁唔想去牙.
-----------------------------
上英文果陣..
睇完書..眼有小小累...
咁就正下眼啦,,
英文個miss話我你到訓覺喎..
勁無奈lu...咩人來架..
坐我旁邊果d都話見唔到我訓啦,
成日係到屈人,,
今日就快4點果陣..我同d同學去左2a班..
正完野..我故意走過去2c班.....xd""
見到佢地企哂係到..就放學///
之後洛到去課室..
雪雪佢地無喇喇話叫我{簡}佢..同胡曉宏..
我根本就唔知佢地講緊d咩..
佢又話.miss{簡}左我做組長////xd"
--------------------
今日早放學,,,miss話要比我地d中一
返屋企正野喎....呵呵
去左田徑..miss要我地跑5個圈--""一個圈4oom
------------------
同卡卡去左天逸..,傾左一陣..
返左屋企//d野汁都未汁過///
勁唔汁牙..因為唔想去....
一去就冇得見面,,
4日牙...好想死牙..
......算把啦....
=============
今日打好小,,,唔得閒,,仲要汁野牙.
呢4日都唔打日記架啦///
請注意!!!


|
|
刊登時間︰2006-10-25 11:04 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|

|
|
卡卡 於 2006-10-29 08:59 PM 發表:
|
網主回覆
嫁比你lu...
我應成左你,,,
有冇結婚見証人先...呵呵 Posted at 2006-10-29 09:25 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
卡卡 於 2006-10-26 12:17 AM 發表:
未來老婆我黎左啦..
四日三夜..
我會等你嫁俾我的..^^..
|
網主回覆
邊個話要嫁比你ar,,
呵呵..
等啦,,哈哈 Posted at 2006-10-29 07:58 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|