``MY Diary__']
eDEliNo
暱稱: "~||EdeLinO_Chan"~
性別: 男
國家: 新加坡
地區: 其他地區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-12-29
2008-12-27
2008-8-27
2008-8-19
2008-8-15
文章分類
全部 (16)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 16
留言總數: 389
今日人氣: 0
累積人氣: 2029
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 7 月 5 日  星期六   晴天


2008-7-5 分類: 未分類
都好耐無打blog下""~ 早輪放假"番左澳門2個幾星期""~ 一番到黎又要番學la"" 日日都對住d書""~ 老都老得快過人啊"~ """ 早幾日去school CAMP"" 玩左幾日""曬到我黑曬"" 又無啖好食""又去埋曬d山卡la咁原""去行山 都唔知邊個係次所無野呵""諗埋曬d咁ge屎坑""q~ 最傻係~~d人個個都穿到好似去飲咁wo"""~ 無穿埋套老西出黎先黎行山啊"""~笨~~ ~~~~ 日日番到去學校都係咁~~~悶""~ 戈d人個個都傻下傻下咁~~ 一 日到黑都只係對住本書""~ 你唔悶""我都呆la""~ d啊sir仲衰""~ 見親我都係話我頭髮長""~ 老母咩""頭唔係長啊短ga la""~ 你咁得閒理我頭髮長""~ 不如你去理下屎坑無人洗好過la""~ 校長係到啊毛都唔生啊""~ 一走左啊係到嘈屎眼咁嘈"~" ~~~~~~ Daddy "Mummy聽日啊黎""~ 又有借口出去玩~唔補雜la""~~ 真係正啊""~ ~~~~~~~"" ~~~~~~~~~~~~~~~~~~ To someone"" 我周你已經係過去左la"" 番唔到轉頭la"" ~~~~~~~


2008 年 4 月 29 日  星期二   晴天


2008-04-29 分類: 未分類

今日成日係度做compehension'

冇計..

聽日考英文""

唔做唔得-V-'

再唔做會死得好慘'-口-

咁快就考試..

我頂'-  -

今日係mSn同個妹傾計..

佢病左'

我叫佢飲7'Up..

之前我catch a cold去睇e生'

個e生叫我飲7'Up

我飲左之後個feel 唔錯""

所以叫個妹試下'

係咁多野NA!'

冇野打..

諗唔到NA'

係咁先..

 

其實E編日記係代牙哥打gaaa'
BY'::雪條'



2008 年 4 月 18 日  星期五   晴天


2008-4-18 不安 分類: 未分類

`金日朝早番到學校,俾新黎戈個主任捉住左__-^-____佢話我頭髮長wo``

咁我話頭髮唔係長啊短ga la`,你咁""8""做咩,

跟住佢個樣好似想剎人咁款``,叻仔ge我梗係la la聲認衰仔la``,唔係佢一

陣同我剪咪"死"_____

佢問我咩班,我話sec 1 express 1__佢無出聲,跟住叫我走.......[無奈][曬我時間]

跟住我問人做咩咁,原來____

佢係理N班ge ,咁我係E班ge人,梗係唔理我la....

P.E.戈時,考試,啊sir叫我地跑2.4公理 wo""___仲要係10.41分之前覺掂,

跑到我好似跑死狗咁wo",__

上堂戈時,派左考試張time-table____

唉....考超多野_都唔知點讀_

放左學,去扯in,跟住番屋企,

跟住""

補雜"補雜"補雜"補雜"補雜"補雜"補雜"補雜"補雜"補雜"補雜"補雜"補雜"補雜"補雜"補雜"

到啱啱...

心情本黎都係好好ge.......

跟我我啊媽打左個電話黎....之後咩心情都無曬

 

....佢同我講__"6 月唔好番黎....我會去澳洲,

唔係澳門,你番黎都無用",我會去探你."

聽完之後____咩心情都無曬"""

 

 

 

 

選la你,

但我看到你哭,                                                                                                                           

後悔無去安撫你.

看到你受傷,

後悔無留在你身邊.

我諗我對你...

已經不只係負責任..

2係真的上你

 



2008 年 4 月 11 日  星期五   晴天


2008-4-11 驚訝 分類: 未分類

``金日番學同平時有dd唔同___因為Principal   Mr Harphal Singh

無再捉我頭髮__`超開心      可能佢捉到悶  唔想再捉```掛"""

上History戈陣派test  `A"    無計""叻就係咁----->[自己讚自己]

              食完晏仔之後,番左去上班,行戈時唔知做咩諗起佢"

唔知做咩我每次諗起佢都有一種好特別ge咁覺     好似好對佢唔住咁

想對佢講...又出唔到口......唔講na``

            放左學之後同kamsam佢地去左扯in...跟手去飲埋野先番去

番到去..沖左個涼,舒服曬~~~

跟住坐左係到睇番自己d乘績,從一開始攞D 啊C 啊.....到2+攞到B同A

覺得好開心.....最明顯係自己講戈到....從一DD咁慢慢講...到2+可以講好快同

好明確咁講到我ge意思.......正        [聽就一向都好好ga la]

          跟住個補雜黎左......補補補補補補補補補補補補

到啱啱補完......

又一日la....

 

 

 

一個就鍾意

一個就只不過負責任

唔知選~~

 

 

 

                           



2008 年 4 月 5 日  星期六   晴天


2008-4-5 不安 分類: 未分類

``金日朝早,個補雜話唔黎,``正``

跟住同班 `FD出左去飲野,跟手剪咪頭髮先番,

 

無野做,係屋企睇電影_睇睇睇睇睇睇睇睇睇__

到左8點幾,班`FD話去pup_因為聽日一早有野做,`So,無去_____

9點幾戈時,之前絛女話悶,跟住``陪``左佢去飲野-->[琪實係去聽佢髮up風}

飲左陣,跟住送左佢番屋企,跟手送自己番屋企____

 

                   咁又一日la....``