又要返學lu,,真係''火頁''但有返學錢,,補返晒數lu,,今日有2堂英文課,,
經過s.1E我有望郭弟弟,,但唔知佢見唔見到我,,
唔知點解開始憎英文堂,,次次都做w.s,,日日都係咁過,,厭倦了,,
音樂堂考試,,我地果組完全唔知唔知做緊d咩,,但過程中好hapi,,
係咁玩d樂器,,嘉琳係組長,,把聲好掂,,同埋周綺彤冇返,,可能發燒,,願你早日好返,,
今日最後一次補數學,,幾好玩,,hehe,,可能係柯泳欣係度,,係咁玩佢,,
p.s註:::郭弟弟,,你個樣真係好得意牙,,原來你都唔少野講ga,,
|