好正呀!
today~
晨早就要上科學同中史~
勁想訓囉!悶到咩咁^^
超正呀~ 中文堂個呀 sir 知我地好想訓!
佢竟然比我地訓一陣~ 真係好正呀!
我越黎越鏡意上中文堂呀!
佢有時講d道理~ 都幾好聽! 真係幾有道理架!
不過有時就有D悶囉!
放學之後有籃球比賽睇!!
對長沙灣個間唔知咩中學!
刊登時間:2007-01-31 09:01 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]