
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
2007-06-01 today~ 晨早就英文堂~ 又係[[默豬] 數學日日都小測 英文日日都默豬 想死呀=-= 而家咁既生活真係人都[[天]] D&T堂真係越黎越唔鐘意上呀!... 科學堂要匯報呀~ 勁搞笑囉 黎冰同岐岐媽個組報下報下個模型爛左XDDD 真係笑到我地全班^^ 放左學之後~ 去左長台同d幹c開班會 好熱呀! D人係到吵架!!! 傾到A.WONG黎 佢講左陣野~ 就散啦!!! 6點鐘又係補習時間>-< 而排日日都係咁[[起身]][[返學]][[留係學校]][[補習]][[返屋企]] 而d生活幾時無可以過呀>3< 刊登時間:2007-06-01 09:47 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||