今日終於看到他了!!原來佢住17樓,,唔怪得成日都係lift見到佢啦
又對望了,,feel到自己塊臉好紅-0- 唔知聽日撞唔撞到佢呢?!
昨日都唔知點解,,無啦啦有預感今日會見到佢-V-
點知今日真係應驗左]] 解封係無錯架!!
昨日游海水,,搞到今日頭髮嚴重旱災==該死的
無lala有個女仔問我係咪電曲左,,但係我好似唔識佢-V-
哈哈,,記唔起添=]] 當識多個人la!!
放學:::係咪衰呢==搞到我白鼠變黑鼠