我回來了!!!! n世冇打日記,,仲有冇人睇呢-V-?
昨日真係黑到膠哂==討厭丫,,首先係朝早差dd遲到
8:10要返到學校,,我8:00先起身=]]] 噢賣桔-0-
九秒九飛返學校,,準時到達-V- 真係d田徑都唔夠我黎
田徑唔揀我簡直浪費!!哈哈*
跟住上上下堂:::無啦啦俾人話我思春==
食屎啦,,我思都唔會向你地春))我超∼
今天//// 做左件好傻仔既事
狒狒又返左黎,,好超麻煩囉''又要我地個組做過
你食屎啦! 我地就做3張俾你,,你三揀一lo* 吹咩?!
返屋企冇野做,,女人唔易做好好睇-V- 正斗呢
|