又落雨了,,,真討厭=]]唔通連個天都唔鐘意我?!
哈哈-V-今日同娘親出街街,,又買左件衫衫==紅色的
返到屋企發覺衫櫃逼爆哂* 真係超多衫XP,,
拎出黎賣都得牙,,重要好多都冇著過,,覺得自己好哂!!!!
所以我決定今年唔再買衫))慳番娘親個銀包
睇黎呢輪要慳d洗,,想買番副新塔羅XD=V=