lulu::這樣勉強自己不會很痛苦嗎?
你的爱早已经不同 我的心缺了一个洞
我像是失去心跳的不倒翁 动也不能动
你的爱我已经不懂 我的爱没有用
如果你问起 我假装不痛
原來昨日達叔攬左牙屎上身!!個1刻真係覺得佢好MAN*
正式封達叔為第3號偶像,,暫時XD''哈哈-V-
返學見到他:::心跳感覺沒有了,又變心了*不過好GAG
佢一路拎住個計時器,,一路飛奔返學''遲到了=v=
今日牙屎唔知係咪驚嚇過度,,冇返到學,,我地話佢淆XD
落雨落成日::好開心,,好彩教育處話唔使停課))可以留低hea
|