YOYo∼大考完畢咧!!! 真是爆感動>3<普天同興吧XD,,
本來今日約左趙蕉+斯斯一齊ice-skating==不過屋企血戰
出唔到黎''成2點幾先俾出街**不過出到去又迷左路,,不識搭車
遲左20分鐘先趕到去戲院,,睇[[愛上c新娘]] 都幾好睇
d笑位係哂森美個到*V* 森大哥果然勁!! 呢套戲都值得推=]]
跟住3丁友逛左陣,,映貼紙相XD''今次都ok令=V=偶遇YY一班
打住咁多先啦)))唔想打啦==