今日係我二嬸生日.....so我同二嬸佢一齊去左食飯啦....個陣真係好開心.......之後我同我呀爸講可唔可以去細姑姐到訓呀.....佢好快咁講得...去啦....開心D呀...返到去打比我......我好開心咁去左啦......今日真係好日啦...難得一見呀...