我今日VA堂比人吵囉...其實都OK無奈- -"
我無帶sketch BOOK 都成個學期LA,無端端話我無帶野又遲起身喎- -''
當時我諗...究竟係我黑仔呀...定係我太過樣衰呢?????????
係我諗緊E個問題嘅時侯..又無端端要我抄野(勁多無端端...明顯當時係IN THE DAY DREAM咖)
不過,係之後林卓軒借份野比我抄覺得有D感動 T^T(背景音樂=班歌=when i am old)
係補習之後,MIZ CHAN勁似我大家姐,我大家姐=搵野黎吵- -"...
總言之,,,我今日=呆=唔知發生咩事=?????
P.S.我D野已經抄左1/6,請大家支持我LA
|