|
|
2008 年 4 月 1 日 星期二 晴天
2008-04-01
我發現
原來我並不期待這天的本臨
而且毫無意義
我跟平時一樣地笑
我跟平時一樣地哭
但是淚更多
父母不在乎我的生日
朋友也不在乎
甚至我刁開始不在乎
其實今天沒什麼特別的事
只是祝福多了
還收了禮物
可是工作都一樣
一樣地生氣
一樣地難過
一樣的寂寞
一樣的孤單
下一年
我想
我再也不會在乎
而且再也不會提起
因為生日
根本不代表什麼
只是年齡有所改變
總之
不會有人在乎
以前沒有
現在沒有
將來沒有
一輩子都不會有
這話是我說的
生日根本不是什麼
我的生日是愚人節
就是愚人節
誰也只知道是愚人節
誰也不知道是我的生日
4月1日..
生日根本..就不重要..
某::是你的氣話吧`你最愛就是你的生日了
|
|
2008 年 3 月 30 日 星期日 晴天
2008-03-30
預祝各位(4月生日果啲)生日快樂
[當然包括自己`嘻\/]
生日果日一定要快樂喔`
4月1號`
愚人節`星期2
希望吾好俾人整估啦`
我會嬲架>_<
話晒系我生日丫嘛`
4月6號`
Sunday黎架`
應該開心啦`
吾使番學喎..
4月11號
FT maths`
不過應該刀可以好開心既!!
況且刀系最後1日`
加油加油`
講開FT`
我刀未溫過書`
1E其他同學呢??
要加油加油喔`
大家1定要努力!!
吾好衰俾人睇架~
我以前任....現任中文科長`
希望大家中文科會考得好喔!!
[咁當然其他科刀要好啦]
{奸`媽`爹`喔}
齊齊加油`
齊齊努力`
齊齊拎好成績!!~
^_^
尋晚`睇果個頒獎(10:30左右)
點知見到側田
[側田fans吾好怪我]
我真系覺得佢好樣衰
同埋勁扮野
新人獎::
陳柏宇
洪卓立
林峰
傅穎
鍾舒曼
蔣雅文
最記得-___-
之後仲有鄭秀文`鄧麗欣`孫耀威等等
Twins牙`何韻詩牙等等等等
個個刀冇乜野
就系側田睇吾順眼-0-
之後睇到最尾就去訓覺`
去到成..1點幾先訓得著
今焦6點半醒左`再訓
9點半又醒
起身LU
續
16:21
呢一刻
我仲做緊功課-0-
好想死牙..
聽日就番學喇
我啲功課仲有3分1未做
newspaper cutting又做吾到
部電子詞典又吾見左
想死-___-
16:29
我又繼續做功課T^T
續
|
« | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | ... | 178 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|