|
2007 年 12 月 6 日 星期四 晴天
2007-12-06
唉*
今日真係激死人*
一朝早都冇乜*
到左 Home E 堂*
要插花*
公仔麵(個 Miss 花名)都有啲問題*
本身 12:00 放 lunch*
點知佢傻架*
到左 11:50 分先開始俾我地插花*
搞到超遲先放*
俾分果陣又慢又多挑剔*
佢呢*
同我講*
佢幫我整一整佢*
要我企埋一邊等佢*
燈完分*
都成 12:30 有多*
搞下搞下*
到 12:40 先放我*
我想死喇*
之後落左去飯堂搵番 leader*
同佢解釋*
因為我今日本身要開會*
搞到連飯都冇得食*
唉*
到左英文堂*
本來係連堂*
但係 miss 上左一堂就俾我地做功課*
同上 You Tube 睇野*
放左學''
我同青蛙去左沙田''
拎眼鏡''
拎完''
我地去左 KFC''
因為我好肚餓''
冇得食 lunch''
去到食左超多野''
食完之後''
又去左 best berry''
我食左一個乳酪''
青蛙食左一件 cheese cake 同 一件朱古力 xx (唔知點打)''
食到超飽''
之後就番屋企''
|
|
2007 年 12 月 4 日 星期二 晴天
2007-12-04
唉*
今日啲野*
都係唔好咁多好*
本身真係諗住告啲男仔*
不過*
上到中學*
唔想告人...*
雖然呢件唔算係小事*
但係為左和平共處*
都係算*
因為如果唔使留級*
就會對三年*
但係如果要留級就...
喊吧啦*
到左放學*
本來要去基訓*
不過我向呀 sir 要求 re re-quiz*
所以就留低左*
其實我冇 re re-quiz*
我去係 play 同 問數*
到左 5:00*
就去基訓*
無聊無聊+無聊*
真係諗住退出*
我啲成績越黎越叉*
死緊啦*
成績退步左咁多*
仲 Dance 咩 Club丫*
唉*
P.S. 無心機將某啲字變色
o係 20:25 果陣''
我去左測 IQ''
100係正常''
我...我得...90''
即係比正常再低小小''
無奈''
超級無奈''
|
« | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | ... | 178 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|