愛 加 愛 等於 非常愛
愛 減 愛 等於 從頭愛
愛 乘 愛 等於 無限愛
愛 除 愛 等於 唯一愛
 
 
2007 年 12 月 6 日  星期四   鬱悶   晴天 
2007-12-06
分類: 心情日記 
發現時間:2007-12-06 07:42 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 

 

唉*
今日真係激死人*
一朝早都冇乜*
到左 Home E 堂*
要插花*
公仔麵(個 Miss 花名)都有啲問題*
本身 12:00 放 lunch*
點知佢傻架*
到左 11:50 分先開始俾我地插花*
搞到超遲先放*
俾分果陣又慢又多挑剔*
佢呢*
同我講*
佢幫我整一整佢*
要我企埋一邊等佢*
燈完分*
都成 12:30 有多*
搞下搞下*
到 12:40 先放我*
我想死喇*
之後落左去飯堂搵番 leader*
同佢解釋*
因為我今日本身要開會*
搞到連飯都冇得食*
唉*
到左英文堂*
本來係連堂*
但係 miss 上左一堂就俾我地做功課*
同上 You Tube 睇野*

放左學''
我同青蛙去左沙田''
拎眼鏡''
拎完''
我地去左 KFC''
因為我好肚餓''
冇得食 lunch''
去到食左超多野''
食完之後''
又去左 best berry''
我食左一個乳酪''
青蛙食左一件 cheese cake 同 一件朱古力 xx (唔知點打)''
食到超飽''
之後就番屋企''

 

 


 
 
2007 年 12 月 4 日  星期二      晴天 
2007-12-04
分類: 心情日記 
發現時間:2007-12-04 07:35 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 

 

唉*
今日啲野*
都係唔好咁多好*
本身真係諗住告啲男仔*
不過*
上到中學*
唔想告人...*
雖然呢件唔算係小事*
但係為左和平共處*
都係算*
因為如果唔使留級*
就會對三年*
但係如果要留級就...
喊吧啦*

到左放學*
本來要去基訓*
不過我向呀 sir 要求 re re-quiz*
所以就留低左*
其實我冇 re re-quiz*
我去係 play 同 問數*
到左 5:00*
就去基訓*
無聊無聊+無聊*
真係諗住退出*
我啲成績越黎越叉*
死緊啦*
成績退步左咁多*
仲 Dance 咩 Club丫*
唉*

P.S. 無心機將某啲字變色

o係 20:25 果陣''
我去左測 IQ''
100係正常''
我...我得...90''
即係比正常再低小小''
無奈''
超級無奈''

 


最新文章
blog
訪問
愛你很值得. 只是該停...
曖昧
都話吾游水
文章分類
全部 (356)
100 問 (3)
心情日記 (336)
心理測驗 (1)
星座 (6)
歌詞分享 (6)
未分類 (4)
好友名單
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 356
留言總數: 261
今日人氣: 2
累積人氣: 7250
網站連結
尚無任何連結
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930