|
|
2007 年 11 月 12 日 星期一 晴天
2007-11-12
今焦早一起身就係 7:15*
P.S. 由屋企到學校,大約 4-6 個字
我諗下諗下*
唔通今日係星期日?
P.S. 我一訓過龍就會亂諗野
再諗下*
今日係星期一... - -''
之後用左五分鐘搞好所有野*
就飛落去巴士站*
見到個小學同學*
佢都係蘇浙*
我話*
死緊喇!遲到喇!
佢話佢日日都係搭呢班車*
之後我地上左車*
由上車講到落車*
打發時間*
好彩真係冇遲到*
我幾驚佢握我...
番到學校好似冇野講*
因為我唔記得我做左啲咩*
成日都係咁*
記得就再補充...
|
2007 年 11 月 11 日 星期日 晴天
2007-11-11
今日同林琳、青蛙、冰、朱+瑤出左去唱 K*
預祝林琳生日*
我俾俾面*
著靚啲*
一件紅色長袖 T-sh*
一件黑色中袖外套*
一條黑色泡泡裙*
一對 boot*
出左去*
唱歌+自拍*
宜家我張相都係今日影既*
唱左兩個幾鐘就要走*
好快丫*
我仲想唱*
佢地個個都話我把聲好似細路*
好幼稚* ><
我又唔覺喎*
之後去左沙田間無印*
之後就分開行*
我又去左 Best berry 食乳酪*
好好味呀*
去完*
就去麥當勞食野*
之後就番屋企*
我落左車*
點知整到隻腳*
好痛...t.
|
« | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | ... | 178 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|