愛 加 愛 等於 非常愛
愛 減 愛 等於 從頭愛
愛 乘 愛 等於 無限愛
愛 除 愛 等於 唯一愛
 
 
2008 年 11 月 10 日  星期一      晴天 
影相超白痴
分類: 心情日記 
發現時間:2008-11-10 07:03 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 

手機得番$10 都冇`

系時候要去增值下loo,

今日上LS 堂`

全班冇人答問題..

俾人罰抄'''

Lunch 去影相`

影30 週年校刊既封面''

校長話1 擺擺10 年喎..

真系超無奈`

本來我地1開始都正正經經咁影既;

後來校長無啦啦叫我地V 字手勢l0rr`

仲要舉到勁高`

又叫我地笑喎{佢d 兩文3語真系好勁}

佢系講英文` 佢話要smile `

又吾知自己 d 兩文3語勁;;;

擺手勢擺到勁支力喎..

後來打左鐘3 個字`

我地終於可以回歸looo''

Eng堂 講講下書講左d 明星-0-

離晒題-____-'''

今日最後1日 remi

由下個禮拜開始星期1 放學自由`

OK 開心既!

 

 

 

d 人真系.. 好煩牙-0-

成日都講..

有咩好講喎''

 


 
 
2008 年 11 月 9 日  星期日      晴天 
凍病左
分類: 心情日記 
發現時間:2008-11-09 08:20 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 

今焦1起身就系咁打''嚇痴''

超級凍牙...

後來我勁大聲同我牙爸講我要練琴`

佢地想打麻雀`

佢地讓位俾我`

我1 路練個肥婆系咁望我;;

我超級無奈-0-

{{系上次戈個}}

之後去睇醫生`

可能星期5 去挽水又凍親`

尋日睇戲又凍下..

今焦又凍多幾凍`

就咁病左''

佢話我發燒,,

我番去量體溫`

35.9 囉.. 點發燒牙-__-''

今次多左支大大咳藥水`

少左粒藥丸..

支藥水超難食喎..

 

同佢傾msn 系咁講dead aiR

我覺得我同佢都超無聊`

傾電話又多dead aiR[[

成日都dead aiR牙!!

不過好搞笑~

系咁俾佢話我截佢糊喎`

佢心照!! ^_^

知發生咩事啦~

喂! {別怪他~別怪他~別再傷心對吧}

冇食錯藥!! 哈哈~~~

 

聽日又要著u

話影30 週年校刊既封面相喎..

咁樣衰.. 影鬼影馬咩..

 


最新文章
blog
訪問
愛你很值得. 只是該停...
曖昧
都話吾游水
文章分類
全部 (356)
100 問 (3)
心情日記 (336)
心理測驗 (1)
星座 (6)
歌詞分享 (6)
未分類 (4)
好友名單
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 356
留言總數: 261
今日人氣: 7
累積人氣: 7255
網站連結
尚無任何連結
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930