|
|
2008 年 6 月 13 日 星期五 時晴時雨
2008-06-13
第1堂是英文,
要dictation`
Seen Dict 都OK
但系Unseen 很多不懂..
第2堂中史堂
譚老師上..
可是到了第3堂
楊桃來上,
無奈不是Miss Chung??!
亂亂亂`
到底是誰呢??
我也不知道..
後來Drama 堂
睇戲, 睇神話
睇到不想下課`
LS 堂
Dict..
好采最後沒有Dict''''
今天清locker,,
超重..
我拎晒d 東東番去''
自作孽吧`
d 簿放晒係locker"又吾清"
搞到今日勁狼狽~
然後和NatNat, SaSa, 馮x瑋
去吉野家食lunch~
食完back home
唉..眨下眼又放暑假
這年好像..
做了很多, 又沒有..
學會的更多..
種種的原因..種種的事情..
我軟弱了..愛哭了..
昨天也是,
我開始不由自主的哭`
是怕?? 是傷心?? 不知道..
只是不想再哭..
|
|
2008 年 6 月 12 日 星期四 驟雨
2008-06-12
今日上paths 真是慶
頂d 男仔吾順`
姑娘係度講, 佢地就係度挽,
要挽就不要上學吧!!
嘈~嘈~嘈~
果個男班長吾去幫手都算啦"
仲要同d 男仔玩埋1份`
勁憎d 人系咁`
上paths 吾系上堂!??
勁嬲lor..
1個2個都系咁`
對呢班完全再冇希望`
冇得救..
唉..仲枉我對呢班咁有信心""
失望..原來都系1塌糊塗..
仲要對佢地3年,,
可算是無奈..
早知就吾..
唉..唉..
|
« | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | ... | 178 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|